Selasa, November 03, 2009

Lanjutan Titik-titik

Sekarang ni aku ada tabiat gila. Kemaskini blog pada waktu-waktu terakhir sebelum bermula test. Kejap lagi ada test Pengurusan Sumber Manusia kalau dialihbahasa ke Bahasa Melayu. Aku lebih suka sebutnya dalam Bahasa Melayu. Dan banyak nama atau perkara lagi.

Kali ini. Masih lagi berkenaan dengan titik-titik. Aku rasa kondisi realiti ini menarik untuk aku kongsi pada khalayak ramai. Seperti biasa. Mungkin terlalu abstrak. Tapi tak mustahil untuk difahami. Sebab ada saja orang yang memahami.




2 ulasan:

  1. pening aku banyak sangat titik nih!!!

    BalasPadam
  2. =)

    ada apa dengan titik titik itu?
    subteks!!! yaa... subteks... muahaha..

    hanya org yg subteks saja yg tau..
    betulkan usop..

    nuar ko kene jdi subteks...

    BalasPadam