Khamis, November 12, 2009

ABL Siap!!!

Assalamualaikum

masterpiece terbaru aku
teater AKU BUKAN LOSER sudah siap!

28 muka surat
line spacing single
saiz font 12
dialog pendek dan dialog panjang
14 babak termasuk Babak 0 dan Babak Akhir
anggaran durasi dekat 1 jam setengah kot?

idea asal sewaktu aku praktikal di KL dulu
asalnya nak buat monolog saja
kemudian ada pula konon-kononnya nak jadikan skrip drama tivi
tapi sekarang ia jadi skrip teater terlebih dahulu

nah
fuh
sekarang aku boleh belajar dan ulang kaji pelajaran dengan lebih tenang dan aman
sejak beberapa hari ni terganggu dengan otak berperihal seni ini
tapi aku tetap habiskan ulang kaji
pengurusan sumber manusia
dan
jurutera dalam masyarakat
oh
kena bersedia menghentam satu ratus soalan berpilihan jawapan bagi subjek
pengajian malaysia

yahoo

1 ulasan: