Rabu, Oktober 28, 2009

Arnab Inspirasi

Selepas menonton filem Papadom tempoh hari bersama-sama rakan pentas di tengah malam yang hening.
Aku tertarik dengan karaktor Mat atau nama penanya Wajib Tayang.
Walaupun aku tak adalah sepelik atau se-geek mamat tu tapi aku rasakan aku ada banyak kaitan dengan karaktor tersebut.
Yang paling menggamit jiwa adalah 'Singa Inspirasi'.
Maka, aku pun, apa salahnya, kalau wujudkan satu lagi watak imaginary iaitu 'Arnab Inspirasi'?
Kawan imaginary aku pun suka kalau aku wujudkan satu lagi watak imaginary.
Dia kata, boleh dia berteman dan berkawan.
Sebab aku pun dah lama tak jumpa kawan imaginary aku tu.
Sejak dulu... dulu-dulu lagi...

Sehinggalah sekarang. Kini.
Aku dah ada kawan imaginary semula. Tapi aku dah sedia ada kawan reality.
Imaginary dan reality adalah dua perkara yang berlawanan.
Tapi tak apalah. Aku akan tetap gelar kedua-duanya...




"ARNAB INSPIRASI"




Kedua-dua Arnab ini adalah peneman setia aku. Ke mana jua aku pergi. Bila-bila masa jua aku dengan diri sendiri.

Nah. Tataplah gambar sebahagian daripada lisan aku dikepit rapat, dikucup sayang dan manja oleh dua Arnab, ARNAB INSPIRASI.






ps: Inspirasi ARNAB INSPIRASI oleh Miao Miao Sang Arnab dan Papadom.

ps: Kredit pada arnab milik Half dan gambar yang diambil oleh Kobar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan