Isnin, Januari 12, 2009

Dari Singgah Sana Sini: Evolusi

Asalnya gua fikir akan blog gua ini umpama sebuah singgahsana gua di sini
di sini - di atas ruang maya, ruang siber ini
maka gua dengan itu menamakan blog gua ini Singgah Sana Sini

isi kandung blog ini terhasil daripada evolusi seorang manusia di zaman canggih

meskipun zaman canggih tapi masih ramai lagi orang yang tidak tahu memanfaatkan kecanggihan
dan sesetengah yang tahu pula - menggunapakai untuk eskploitasi

semua boleh berevolusi
orang boleh berevolusi
bahasa boleh berevolusi
teknologi apatah lagi - ini paling cepat berevolusi
maka teater pun boleh berevolusi

Jadi sempena tahun baru 2009, header blog ini perlulah ditukar nampak gayanya
gua pun dah bosan tengok muka gua tu berlatarbelakangkan tirai pentas


PS: Macam kurang lawa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan