Isnin, Januari 19, 2009

Aku Muntah Seni

Singgah ke sana sini aku dan aku yang satu lagi
ke Hari Terbuka KLPac
Banyak ada dan macam-macam

Kami tiba kami menonton persembahan tari kontemporari
oleh Aris Kadir yang menang Datin Paduka Seri Endon Award for Performing Arts Excellence tahun 2007 kalau tidak silap
Ada 4 piece menarik

Tiada foto
Tiada komen
Sebab aku terfikir aku belum basuh baju dan esok kerja

Banyak music showcase
dan staged reading
dan aku tidak tonton interactive theatre
Sebab aku belum basuh baju dan esok kerja

Aku singgah juga ke pameran Iron Dragons of Malaya
dan Empathy - Potraits of Disability
Ergh.
Hujung minggu ini otak aku penuh dengan pameran seni
5 pameran seni
Dan balik, aku muntah teringatkan satu lukisan berjudul "Mahu Jadi Badang"

Aku akhirnya dapat juga membeli DVD "6horts" oleh Amir Muhammad
sebelum ni aku nak beli via online tapi macam lah gua percaya sangat dengan servis pos Malaysia
Setakat ni aku suka filem pendek LOST dan FRIDAY
sebab baru dua tu aku tengok dengan fokus ha ha

Tiada sebab khusus aku suka hasil kerja Amir Muhammad
mungkin nama hampir sama kecuali 'mir' jika dibandingkan dengan
Akin Muhammad

Heh.

Angan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan