Sabtu, Januari 17, 2009

Aku Rasa Aku Terasa

Aku sudah singgah ke RASA TERASA
sebuah pameran seni
Kesemua karya seni amat unik
Ada yang simple tapi menarik
Ada yang begitu kompleks dan banyak elemen
dan sedikit menyeramkan
Aku tidak ambil masa yang lama
kerana aku tidak berseorang waktu itu
Tapi aku hampir suka kesemuanya
cantik di mata dan di jiwa

Ada juga pameran seni Fun
ada hasil seni anime, manga, filem Hollywood
dan juga landasan mainan kereta die cast Hotwheels yang bersaiz satu bilik
diperbuat daripada medium kayu plywood dan tali tangsi
aku rasa aku nak buat satu galeri seni kat rumah tangga aku nanti

Ada juga pameran Hiroshima & Nagasaki
pameran mempamerkan situasi sewaktu tragedi bom nuklear itu
ada juga sedikit tinggalan sejarah seperti serpihan atap yang menggelembung kesan letupan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan