Khamis, Februari 26, 2009

Nostalgila Orang Lama

Kali ni aku paparkan beberapa foto lama orang-orang lama TTS.
Foto tersebut aku sempat cilok daripada mana-mana sumber yang aku telah korek dulu-dulu.
Waktu tu aku belum wujud lagi dalam dunia teater.

Aku tujukan entri ini khas buat orang-orang lama TTS, dan khusus buat orang-orang baru TTS (itu pun kalau korang baca blog aku ni).


Hmm..Begitu Panasnya! @ Manifestasi Teater Perak
Anugerah Teknikal Terbaik



Hmm..Begitu Panasnya! @ UTP MPH Stage


Hmm..Begitu Panasnya! @ UTP MPH Backstage


Faiz Putera a.k.a Pot dalam Panggilan Maut
Vocal projection Pot masih tidak dapat ditandingi oleh mana-mana ahli TTS setakat ini.




Generasi demi generasi pelakon telah aku saksi dan beraksi bersama.
Yang keluar, yang masuk, yang kekal.
Semua sudah aku saksi.
Aku beraksi.
Dari watak picisan ke watak sampingan ke watak pembantu ke watak utama.
Hingga menjadi penolong pengarah ke pengarah muda.
Hinggalah menjadi penulis skrip yang baru menapak.
Aku tak hebat.
Jangan kata aku hebat.
Aku tak sehebat seperti yang dilihat.
Tapi jangan kata aku kurang ajar.
Sebab aku dah banyak belajar.

Tentang teater dan isi-isinya.

Ha ha.

Nostalgila, lah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan