Khamis, Julai 17, 2008

TTS @ KLPac : The Platform

Tak sah kalau aku tak khabarkan berita apa-apa tentang TTS.

Jadi pada hari Isnin, 7 Julai yang lalu Mimers of TTS yang telah aku sebutkan dahulu kala.
Telah menyahut cabaran The Platform dari KLPac.
Dan mengambil peluang dan kesempatan itu untuk menonjolkan pada KLPac siapa dan apa itu TTS.

Dr Shark selaku bapak turut beraksi (lepas gian orang tua ni) dengan monolog tentang "Terrorist in Custody".

Catatan dan pasca-persembahan boleh dibaca dalam blog The Half dan Sang Kelana.

Ada gambar-gambar handsome turut disajikan untuk para pembaca setia dan penyapot setia TTS sejak azali.


Rugi juga aku tak dapat bersama pada malam tersebut disebabkan hal kecemasan.
Dah susah payah aku pergi Wangsa Maju tumpang tidur di rumah sewaan Pak Cik Anwar.
Dem.

Apa pun, peluang sebegini harus diraih dengan lebih lagi oleh TTS.

Bukan hanya sekadar buat show di dalam UTP. Tetapi di luar. Di KL terutamanya.

Tahniah dan syabas aku ucapkan buat Mimers of TTS yang telah berjaya buat show di KLPac dan membanggakan warga TTS sekalian.

Kita jumpa dalam audition minggu depan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan