Khamis, Mei 01, 2008

1.21083333 Mei 1987 - 2008



Minggu kuliah berakhir.
Hari ini hari buruh.
Lebih enak lagi bunyinya hari pekerja.
Lagi enak disebut hari ulang tahun kelahiran saya.
Semua pekerja diharuskan bercuti.

Kita ikut kalendar Masihi.

1.21083333 hb Mei adalah detik yang paling hampir kepada 100% ketepatan.

Saya lahir pada 5.06 pagi, 1 hb Mei 1987, bertempat di Hospital Kg Sawah Sungala, Port Dickson.

Dan setelah 21 tahun berlalu, saya jadi begini.


Kolaj foto sewaktu mencuba baju baru dari Siam.



Ya. Kita kena KELUAR dari kepompong.





Kita kenalah cari kunci.





Kita kena kritis dan kreatif.





Cahaya pasti menerangi kegelapan.





Salam ulang tahun kelahiran.

Juga kepada sesiapa sahaja yang tarikh lahirnya jatuh pada 1 hb Mei.

Saya tidak ada wish list untuk birthday saya ini.
Tetapi yang ada TO-DO-LIST!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan