Ahad, Mei 11, 2008

pat mat main hula hoop sempena sambutan hari ibu sedunia


aku lepak study Ciku daripada study Process Safety wo!
boleh tak?


esok hari pertama minggu periksa dekat sini.
esok juga kertas pertama aku.
study hanya sebagai satu cara persediaan semata.
kejayaan itu bergantung kepada faktor internal dan external sebelum, sewaktu dan selepas menjawab peperiksaan.
jadi studylah ikut keselesaan, ikut selera, citarasa, gaya, cara, pendirian, pegangan, kepercayaan masing-masing.
hanya diri sendiri yang tahu.

ya. 11 mei hari ini adalah sambutan Hari Ibu sedunia.
satu dunia sambut beb.
bukan main-main ni!
ya. dan perkara ibu ni bukan main-main beb.
Selamat Hari Ibu kepada semua ibu.
terutamanya buat ibu saya di kampung tu haa....

12 mei pula Hari Jururawat.
Selamat Hari Jururawat kepada jururawat peribadi aku.
sememangnya kerja sebagai seorang nurse memerlukan ketabahan.
patutlah nurse gomen garang-garang! (dulu lah)
nurse private ni boleh tahan, tapi tengok kaki jugak lah.
jururawat aku tak main lah gomen-gomen ni...
tapi sudah lumrah nurse, kerja shif malam tidak dapat dielakkan. aduhai.

2 ulasan: