Ahad, Januari 23, 2011

PRA 28 - Jujur

sejak kebelakangan ini aku dalam mood terbuka dan jujur.
aku tak pendam apa yang terbuku dalam hati.
aku luahkan dan tulis pada laman sosial sahaja.

hari ini aku sedikit letih.
ada event di klpac. dr.shark's mime workshop dan ash mime show.
sempena klpac open day.

asalnya nak buat scriptreading nasi lemak seposen.
tapi tak jadi.
lambat sampai dan bila dah habis event dah penat.
salah aku juga sebab tak disiplin dengan masa.

sejujurnya aku masih merasakan ada antara pelakon untuk nasi lemak seposen tu tak yakin dengan skrip aku tu dari awal lagi.
aku perasan sejak dari waktu bincang-bincang dalam e-mel nak bawa skrip apa nanti.
tapi dr.shark pula yang cadangkan nasi lemak seposen yang penuh tu.
walaupun sebenarnya dalam hati aku rasa tak sedap sebab aku rasa budak-budak lebih suka buat skrip dr.shark. lebih best berbanding skrip aku. ya lah, dah banyak pengalaman kan.
tapi dr.shark masih tetap cadangkan skrip nasi lemak seposen tu.
jadi aku pun tulislah yang penuh sampai siap.
kemudian bagi dr.shark baca untuk aku jelaskan lagi pengolahan cerita.
sampailah siap sepenuhnya baru-baru ini.

tapi tadi perasaan demotivated itu datang lagi.
aku rasa skrip aku tak bagus dan tak best. dan pelakon pun macam tak berapa suka.
lebih-lebih lagi bila aku tak buat versi binatang.
entahlah. aku ada pandangan dan interpretasi aku sendiri.
tapi sebab aku tengah demotivated sekarang ni, membuatkan aku tak tetap pada pandangan dan pendirian aku sendiri.

entahlah. kadang kala malas nak handle apa-apa projek. kalau boleh nak goyang kaki sahaja.
lagipun aku memang tak reti sangat nak hiburkan orang ni.
macam event tadi pun aku rasa aku project manager yang macam haram dan tak bertanggungjawab.

entahlah.
tengah demotivated sekarang ni.
semua nak salahkan diri sendiri.

tapi.. inilah yang aku rasa sekarang. rasa yang jujur dari dalam hati aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan