Selasa, Januari 26, 2010

zon selesa ini membunuhku

aku di dalam zon selesa
aku rasa rata-rata pembaca terpelajar semua tahu maknanya

zon selesa ini membunuh aku dari dalam
insecurity juga membunuh aku dari dalam

manusia berubah
dan aku manusia

sebelum aku bergiat aktif dalam teater
aku memang bersemangat tinggi buat kerja engineering

memang sukar nak seimbangkan
dua bidang yang sangat berlawanan

tapi aku dah cuba
hasilnya akan jadi berat sebelah

memang susah nak seimbangkan
teater dan engineering

otak pun boleh jadi senget
sebab berat sebelah

tapi aku akan terus cuba
supaya hasilnya nanti tak akan jadi terlalu berat sebelah

insecurity dalam beberapa perkara juga adalah satu masalah psikologi
yang aku belum atasi lagi

seperti yang aku dah lalui sebelum ini dalam mengatasi masalah insecurity yang lalu
aku perlukan masa, ruang dan peluang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan