Selasa, Jun 02, 2009

Menjadi Minimalis

Assalamualaikum kepada semua pembaca 3S (Macam baru first time saja bagi salam dekat blog ni. haha)

Apa khabar semua? Eh, macam terparodi pulak. (Dan ini pun macam baru first time tanya khabar)

Sukacita dimaklumkan (atau dukacita, barangkali) bahawa aku telah memindahkan segala unsur diri aku ke sebuah laman blog yang baru:

TIGA ES VERSI TIGA


http://myusufamat.blogspot.com



Blog ni dah lama aku wujudkan cuma tidak dipaparkan di khalayak ramai. Jadi, elok benarlah kalau aku gunapakai apa yang aku wujudkan ni.

TIGA ES VERSI TIGA cuba untuk memaparkan sisi Akin Muhammad sebagai seorang yang minimalis. Atau, dalam maksud aku, cuba untuk merendah diri dalam blogging, cuba untuk tidak menjadi ofensif, cuba untuk tidak menjadi sarkastik, cuba untuk tidak mencarut, dan seumpamanya. Harap-harap, cubaan aku berjaya.

Adakah perkara berkaitan dengan teater juga tiada? Mungkin akan ada, mungkin akan tiada. Tapi sudah ada skrip yang disiarkan. Mungkin begitu saja. Mungkin hanya skrip saja akan disiarkan. Mungkin juga boleh ada ulasan, komen atau kritikan sesebuah pementasan tetapi dalam bentuk yang kecil-kecilan, barangkali. Tunggu dan lihat saja perkembangannya.

Layout blog itu juga minimal. Tidak ada hiasan yang cantik-cantik atau sukar-sukar.

Selamat melayari sisi minimalis.

Akin Muhammad.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan