Selasa, Mac 09, 2010

Bangsawan THJ : Hari 18 / Tiada Latihan

[Bangsawan THJ : 32 hari lagi (27 hari tak termasuk cuti mid-sem)]



Tiada latihan hari ini.

Malamnya aku pergi nonton Khairil (Tuah) nyanyi nasyid bersama kumpulannya In-Saff.
Pertandingan peringkat akhir Malam Inspirasi Seni.
Teringat kolaborasi In-Saff dengan TTS suatu masa dahulu, dalam teater Qum! tahun 2007.

Selesai, salah seorang majlis tertinggi Rakan Masjid, Anuar, hantar SMS.
Terimbau kenangan indah dulu-dulu, katanya. Sweet memories, katanya.
Lagipun, aku dulu selalu pinjam motosikal dia untuk pergi training tiap petang. Banyak berjasa juga lah kiranya. Waktu tu tak ramai lagi TTSian yang ada kereta. Mengharapkan Proton Saga putih "Lagenda" ABX milik Pot sajalah. Lepas Aini masuk, baru bertambah satu lagi kereta. Sekarang dah ramai yang ada kereta. Bagus juga.
Dan dulu pun aku ada join banyak event juga. Kena banyak bergerak ke sana ke mari. Jadi motosikalnya juga yang aku pinjam guna. Memang dah banyak berjasa.
Terima kasih, Anuar.

In-Saff jadi naib juara kali ini. Khabarnya kalah tipis satu mata saja dengan juara, All For Ummah yang mana salah seorang solonya adalah rakan sekelas aku.
Apa pun, tahniah juga diucapkan buat In-Saff.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan