Khamis, Mac 04, 2010

Bangsawan THJ : Hari 12 / Latihan 11 / Babak 1

Rabu, 3 Mac 2010. Petang.
Gua dah ready nak pergi training.
Lepas tu perut gua buat hal.
Lepas makan maggi goreng mamak malam semalam perut buat hal.
Siang tadi nak pergi jumpa SV FYP (yang tak jadi) perut buat hal.
Gua terpaksa tak pergi training.
Gua rebahkan diri.
Gua tidur.
Bangun tidur dah maghrib.
Perut gua buat hal lagi.
Kena pergi lab HYSYS lagi sambung kerja FYDP.
Sebelum pergi lab, gua dapat berita sedih lagi.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.
Gua sedih.

Petang tu Anis saja yang aku tahu tak datang training sebab dia ada beritahu aku.
Nasib juga Doc ada.

Maaf atas kesulitan SMS. Sekejap cancel training. Sekejap ada balik. Ah, my bad. Takkan nak salahkan sakit perut ni? Salahkan kepala otak sendiri sudah.

Terima kasih pada Ash sebab sanggup jadi batu loncatan. Eh, betul ke?

Aku tak hafal skrip lagi. Baru dapat watak Sultan. Kalau boleh aku nak hafal secara intensif esok sebelum datang training.

Ada lagi pelakon yang masih pegang skrip. Nak kata tak banyak berlatih dan banyak kali dah. Dah 12 hari berlatih dah. Eh, baru 12 hari? Biar betul? Rasa macam dah 12 bulan.

Aku gila.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan