Rabu, Oktober 29, 2008

Torture, Senyap Tapi Tak Fakap, Cita-cita & Cinta

Malam tadi full run, full dress, dengan teknikal untuk show Kerusi dan Taqdir hari Khamis ni.
Walaupun gua banyak lagi kerja lain, gua sempat lagi blog pasal full rehearsal.
Malah gua sempat lagi layan series Heroes (dan Smallville, dan Chuck, dan Merlin, dan Prison Break, dan Doraemon). Haha.
Dan walaupun gua tengah sakit-sakit satu badan dek penat mental, fizikal dan emosi.
Pelakon-pelakon kena torture sedikit, barangkali.
Tak semestinya bila jadi pelakon, kau boleh goyang kaki atau tolong tengok budak management buat kerja props/costume.
Torture itu memang kurang senang, tapi hasilnya gua boleh lihat sendiri.

Teknikal rehearsal malam tadi agak sukar buat kali pertama.
Buat kali kedua OK sedikit, tapi gua harap buat kali ketiga iaitu sewaktu show, SM dan Tech Team dapat menjalankan tugas dengan baik.

SELAMAT BERJAYA!



Pesanan dari Abang Putra buat hari ini;

"Biar kita tak banyak bercakap, tapi kerja yang kita buat tak fakap."

Dan persoalan buat hari ini;

"Adakah wajar kita kejar cita-cita terlebih dahulu sebelum cinta? Walhal kita berupaya mengejar kedua-duanya sekali."

Renung-renungkanlah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan