Ahad, Oktober 12, 2008

Tang (Lidah)

Walaupun gua layan nasyid, gua layan rap jugak.
Kalau ada konsert Kembara Sufi di sini gua tak lepas peluang walaupun gua kena jalan kaki.
Dah 3 tahun gua follow.
2007 sudah mula jemput dua artis solo.
2008 pula dua artis kumpulan.
In-Team dan Hijjaz memang pilihan nasyid gua. Selepas Raihan lah.
In-Team gua memang dah expect performance dey'all macam mana.
Hijjaz punya solo tetap mantap dari dulu lagi.
Dan as a team pulak, dey'all memang layak dipanggil performer.

Tapi gua baru-baru ni dah mula rap balik lagu-lagu Pak Cik Em.
Atau bagi sesiapa yang tak kenal, Pak Cik Eminem, rapper kulit putih.
Dan baru aku perasan lidah aku makin baik untuk rap dalam English.
Padahal dah lama aku tak rap English.
Aku rap Melayu ja selama beberapa tahun ni. (ada la dalam 3 tahun macam tu)

Lidah penting untuk rap.
(Bagi aku lah)
Dan P/S: Sorry lah kalau korang ada ternampak tangan aku berhayun ikut beat masa aku tengah layan MP3.
Dan lagi P/S#2: Sorry lah aku rap lagu Pak Cik Em yang eksplisit tu.
Dan lagi lagi P/S#3: Sorry lah kalau ada pihak pemerhati yang kurang senang dengan personaliti aku yang terbelah bahagi ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan