Selasa, Mei 25, 2010

Personal Artwork #2.1-2.5

Sedang aku bosan-bosan belajar untuk periksa esok, aku teringat aku perlu buat sesuatu. Apa lagi, tangan capai apa-apa yang ada dekat atas meja.

Mula-mula masih guna latar belakang warna plain dan Artwork #1 aku Humanusia. Dan aku patahkan (memang dah patah dua pun) dan selitkan satu piece batang putih boleh lentur untuk buat bentuk macam reben AIDS tu.

 
Personal Artwork #2.1


Dan selit-selit beberapa helai kertas warna-warni sebagai latar kepada latar.
Personal Artwork #2.2

 Kemudian serabut dengan aneka bahan-bahan sedia ada. Yang aku ada sebut sebelum ini.
Personal Artwork #2.3

Dan ini adalah antara yang terbaik pada perasaan aku. Guna Jibbitz Crocs.
Personal Artwork #2.4

Maka lahirlah sebuah artwork ini yang aku kira sudah siap.
Personal Artwork #2.5


BONUS: Kunci rumah sewa aku sewaktu di KL dan juga telefon bimbit lama Najwa, adalah antara contengan tekapan bentuk objek pada dinding ini.
Contengan Dinding di Annexe Gallery, Central Market yang kini masih ada.


Kredit pada tuan punya kamera, Ijat Kancil.

1 ulasan: