Selasa, Mei 11, 2010

Gambaragenda

Tak payah banyak cerita. Gambar-gambar yang diletakkan adalah agenda-agenda hidup aku dalam masa terdekat ini.


 
Masa singgah K.R. Rahmath, aku ternampak majalah ini lantas jiwa sarkastik aku menyuruh aku untuk membelinya.


 
Lalu aku cari di internet fasal majalah ini dan aku terlihat sesuatu yang menarik jiwa sarkastik aku, lagi sekali dan kali ini, yang tahu kisah payung tahulah kenapa. 


 
Kemudian cubaan aku untuk menjadi orang normal yang aku rasakan akan gagal pada hari Rabu. Diikuti dengan sidang media Festival Teater Anugerah Merdeka pada petang Khamis. Dan hari ini petang Selasa ada audition untuk tiga skrip teater yang terpilih, L.I.F, MAR - day dan Jiwa Merdeka.


 
Hujung minggu ini pula aku akan baca beberapa buah puisi atau naskhah. A.Noisef juga akan turut sama menemani aku. Dan mungkin juga Jumaat ini aku akan singgah dan jenguk-jenguk apa yang ada dalam K3G (Karnival Kerjaya & Keusahawanan Graduan ) di PWTC. Dan mungkin juga minggu hadapan selepas selesai peperiksaan Pengurusan Operasi aku akan cari ubat tahan sakit di Taman Budaya KL.


 
Hujung bulan ini pula aku akan ke kampung halaman aku dan menonton teater buat pertama kali di Johor. Dan sudah pasti aku tidak mahu melepaskannya. Dah tempah tiket pun.


 
Mudah-mudahan juga tiada aral melintang aku seperti temuduga berstruktur syarikat minyak dan gas penaja aku belajar selama ni pada hari Pekan Frinjan ini. Kalau ada temuduga pun, minta-minta bukan pada petang 5 Jun nanti.


 
Tronoh Theatre Shop (TTS) dan The Qum Actors (TQA) akan beraksi di Kuala Lumpur membawa naskhah kami bertiga.


Ini semua adalah gambaragenda aku sepanjang bulan ini.
Sebelum terlupa, Selamat Hari Pekerja, Selamat Hari Ibu, Selamat Hari Guru, Selamat Hari Kanak-kanak.. dan SELAMAT HARI JURURAWAT! HAH!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan