Khamis, November 20, 2008

Google TTS

Esok kertas terakhir gua.
Walaupun gua memang sentiasa bernafas lega.
Tapi bila kertas-kertas sudah selesai gua lagi lah lega.
Lega umpama mendengar ungkapan 'sah' di cuping telinga selepas sah akad nikah.
Gua rasa begitu.

Gua sempat main Google.
Gua google nama penuh gua.
Ada terpapar di halaman pertama hasil carian.
Memang bukti gua selalu update.
Bila gua jarang update, masuklah ke halaman yang belakang sedikit.
Dan gua bakal jarang update selepas ni.
Kalau gua selalu update jugak, itu bukti gua makan gaji buta.
Hah!

Gua google nama TTS pulak.
Banyak juga hasil carian yang gua jumpa mengenai TTS.
Jadi gua nak letak di sini sebagai makluman warga TTS khususnya Tuan Penasihat Besarnya.



TAKDIR + KERUSI
On 30 Oct 2008, UTP Tronoh Theatre Shop held a drama show entitled TAKDIR and KERUSI. I always love to watch drama/theatre. Plus, some of my friends were the actors.


TRONOH THEATER SHOP
Belum sempat Deepavali Nite melabuhkan tirainya, aku terus bergegas ke MPH untuk menyaksikan persembahan Theater UTP. Walaupun tidak sempat untuk menyaksikan Taqdir.. nasib baik, kami sempat menyaksikan persembahan kedua iaitu KERUSI


Badut, Teater dan Sampah
Malam ini Badut baru pulang dari menonton teater anjuran Tronoh Theater Shop UTP di MPH. Badut kagum dengan persembahan mereka. Lakonan mereka menjadi. Sentuhan seni mereka berkesan di hati Badut.


Pinky and Brain
... teater…..directed by our vey own DR.SHARK….die nie mmg femes lah kat utp nie ….not only coz he pgg the tronoh theater shop but his enthusiasm in teaching ...


Everyday is a journey: It's the first and it's a bust week!!
(*cheh) He said "Dont trust Mr Shark, he knows nothing about UCITY, he only knows about Tronoh theatre shop. We also have the business acument, ...


meow meow sang arnab


Jalan
2 kat umah ni
ptgnye plak, after zohor prayer, ade plak persembahan teater kat tmpt yg same. best diorang brlakon. berbakat jgk eh dak2 UTP berlakon.


Asylum 50 - 280707 - Qalcaptures - Fotopages.com

(Entri bergambar ni best sebab ada gambar aku. Haha.)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan