Rabu, November 10, 2010

'Berehat' Sebentar

'Berehat' sebentar walaupun sebenarnya tak adalah berehat-rehat hingga bermalas-malasan.

Walaupun aku malas nak melayan kerenah diva, primadiva, primadona handalan ataupun seniman agung ataupun pejuang royalti dan kebebasan hak asasi manusia, tapi aku tak adalah malas sangat nak bergiat dalam teater.

Akan sibuk dengan beberapa projek seni berkaitan dengan teater. Seperti yang terpampang di kolum tepi blog ini.

Kerja Nasi Lemak Seposen aku sedang tergendala. Beri ruang untuk gerak kerja TQA buat masa sekarang. Bulan Disember banyak benda gila.

Namun tiap kali aku pergi balik kerja, aku tetap menambahkan input terhadap Nasi Lemak Seposen aku. Waktu ini aku harus berterima kasih kepada semua pengemis di stesen LRT Masjid Jamek (tak termasuk orang buta penjual tisu dan pena mata bulat).


"Komitmen kepada kerjaya, keluarga dan seni."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan