Ahad, Oktober 23, 2011

Satu Titik Plot Kehidupan


Alhamdulillah. Aku telah diijabkabulkan dan kini bergelar suami kepada pasangan pilihan aku.
Mungkin ada sedikit kejutan budaya tetapi ia tidak menjadi masalah jika telah bersedia mental dan fizikal.
Satu lagi titik pusing dalam kehidupan aku, satu lagi titik plot klimaks kehidupan. 
Tetapi tidak terus menuju kepada perleraian jalan cerita kehidupan manusia.
Perleraian cerita ini sudah pasti kematian.

Bagi yang mengenali diri aku, jemput hadir ke majlis perkahwinan aku:

Pada 12 NOVEMBER 2011
Alamat No. 49, Jalan Inai 5, Seksyen BB3, Bukit Beruntung, 48300 Rawang, Selangor.

Pada 19 NOVEMBER 2011
Alamat Pos 19, Kampung Parit Samijan, Parit Raja, 86400 Batu Pahat, Johor.


Selepas berkahwin, tanggungjawab dan komitmen aku semakin bertambah.
Tetapi itu tidak bermakna aku harus berhenti terus daripada berteater. Mungkin masa untuk teater akan berkurang. Tetapi aku masih boleh hasilkan karya aku dan pentaskannya. Kemungkinan besar aku hanya akan jadi penerbit atau pengurus sahaja.

Sudah tentu bila sudah berkahwin aku punya perancangan masa hadapan.
Perkembangan kerjaya dan keluarga adalah yang utama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan